Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zostań znajomym swojego dziecka cz. II - Mamo! Tato! Jestem w necie!

Zostań znajomym swojego dziecka cz. II - Mamo! Tato! Jestem w necie!
Szanowni Państwo !
 
Zaangażowanie rodziny i szkoły  w zapewnienie dzieciom bezpiecznego udziału w świecie Internetu skłania nas do podjęcia wspólnych skoordynowanych działań. Przygotowanie naszych uczniów do  bezpiecznego korzystania z szans, jakie oferuje sieć jest jednym z najważniejszych wspólnych wyzwań.  Szczególnie teraz, gdy szkoła pracuje w systemie on - line a  Internet  jest środkiem zdobywania wiedzy i doskonalenia umiejętności, ale  także wielu zagrożeń. Najbardziej narażone są na nie dzieci i młodzież. To właśnie ta grupa, często w sposób niekontrolowany, bezrefleksyjny i przypadkowy korzysta z jego zasobów i narzędzi. Pokolenie „dzieci sieci”, czy „cyfrowych tubylców” za pośrednictwem Internetu czerpie zasoby niebezpieczne z punktu widzenia rozwoju psychicznego i emocjonalnego. Łatwy dostęp do treści zawierających przemoc, okazja do nawiązywania niebezpiecznych relacji, brak świadomości łamania prawa czy ryzyko uzależnienia – to tylko niektóre z ogromu zagrożeń, jakie niesie za sobą powszechne usieciowienie. Zapraszamy na strony:
 
 
 
 
Data dodania: 2021-03-23 11:52:03
Data edycji: 2021-03-29 13:06:08
Ilość wyświetleń: 217

OSIĄGNIĘCIA

Osiągnięcia naszych uczniów w roku szkolnym 2024/2025
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz

Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

„Nauka to podróż, która trwa przez całe życie. Dla otwartych umysłów świat jest pełen pytań, na które warto poznać odpowiedzi."

Cytat
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej